söndag 30 januari 2011

Ridsportgalan 2011

I går hade jag förmånen att representera Östergötlands Ridsportgala, arrangerad av Östergötlands Ridsportförbund.

Förbundet har ca 60 anslutna föreningar och ridskolor, totalt ca 12 000 medlemmar och drygt 600 var i går på Konsert och Kongress!

Kvällen var mycket välplanerad - mixen med mat, prisutdelning och underhållning var perfekt! Dessutom förgylldes tillvaron av att bli igenkänd av både f.d. elever och nuvarande kollegor........

Jag var i min roll som kommunalråd för idrottsfrågor - idrottsråd - och jag tackar för att jag och min man fick delta i deras festligheter.

Priser delades ut bland annat för Årets Ungdomsprestation (Josefine Krönfeldt),Årets Ponnyryttare, dressyr (Amanda Holmertz) och Bästa Uppfödare (Erene och Håkan Andersson.

Ja, det var mycket tjejer där!

/Carina

Inga kommentarer: