tisdag 16 mars 2010

Drogkamp , IOGT/NTO i går kväll

Jag lovade ju i förra inlägget att återkomma... vi vann inte!

Vi kom på en delad tredje plats.....nu vet jag hur de som sitter i sina burar i "På spåret" kännner sig!

Nästa gång får vi ta med någon som har stenhård koll på siffror och litteratur.
Men roligt var det OCH nyttigt. För i samband med frågorna (14 st) så fick vi också bra information, som vi nu kan använda oss av!

I kväll är det kollison med möte, dels möte med KoopS (som jag tar) och årsmöte med SSDF (som Nader tar) Vi är båda adjungerade till dessa styrelser och förhoppningsvis står de snart på egna ben!

Kandidat till valet 2010/Carina

2 kommentarer:

Linnéa Darell sa...

Vi kan väl säga att vi saknade vårt kommunalråd Bengt. Han hade säkert haft koll på både siffror och litteraturen. Vad gör han i Polen, när vi behöver honom?
Det stör mig fortfarande att jag missade boktiteln "Mig äger ingen". Jag har ju läst den och tycker den är jättebra.
Men jag får väl skylla på nackspärren. Den har jag fått åtgärdad nu hos min tränare på morgonen.

Carina Boberg sa...

Vad bra att du har varit och fått hjälp med nacken.

Tycker vi var duktiga och vi får bli ännu dukitgare nästa gång.

kram Carina