torsdag 30 september 2010

Påminnelse om 50-öring och lite egna tankar

Bloggen kan användas till mycket!

Dels påminnelse om att det idag är sista dagen för 50-öringen. Dels ventilera egna åsikter, både privata och politiska.

Men även att komma i kontakt med folk - har nu haft några som läser min blogg och vill då ställa frågor eller lämna en kommentar som kanske inte har med själva inlägget att göra.

Det tycker jag är jättekul!

När jag för drygt ett år sedan började blogga så hade jag nog inte tänkt att jag skulle kunna skriva så mycket som jag nu har gjort. Eller att jag skulle lära mig så mycket om politiken via bloggen.

Jag är tacksam för det stöd som ni har gett mig vid valet och jag har nu börjat planera för en framtid med lite mer politik - om de andra vill det!
För det är ju förhandlingar, både inom Alliansen och inom Folkpartiet, innan allt är klart!

Och det är mina folkpartikollegor som godkänner om jag kan få uppdraget som ordförande för Bildningsnämnden - detta är ju inte jobb som man söker utan man kandiderar till ett uppdrag - ej att förglömma!

Håller tummarna/Carina

Inga kommentarer: