lördag 2 oktober 2010

Ett av mina intressen

I går fick jag en tidskrift som bara kommer ut tre gånger om året - kastar mig över den!

Ett mycket kärt intresse, som tyvärr är vilande just nu - men det finns där!

Har mycket av det, material, skåp fyllda, artiklar (sparar allt jag hittar) böcker och så mina tidskrifter!

Har även sidor under Favoriter på datorn (men inte så mycket där just nu), har material i lådor (som inte alls använts just nu) och spanar alltid efter nytt!

Ja, vad är det då?

Tidskriften heter (som jag slukar direkt när den kommer) Miniatyrvärlden. Om du är intresserad så gå in på deras hemsida - kan rekommenderas!

Ja, vad gör då jag? Samlar dockskåp, renoverar (eller har gjort), köper möbler och pysslar allmänt.

För dem som varit hemma hos mig vet att jag har haft åtmistone två dockskåp till här i arbetsrummet - min förhoppning är att jag ska få rum med dem igen vid något senare tillfälle.......

Min önskan är att jag också kommer igång lite mer med mitt intresse - men jag har också upptäckt att jag inte är den personen som pysslar jämt och ständigt - mer periodvis. Så det kanske är dags för en ny period!

För er som är mina vänner på Facebook, så finns det många bilder där under fotoalbumet "Mina dockskåp"

En som ser mina vänner varje dag/Carina

Inga kommentarer: