söndag 5 december 2010

Nu går det fort

Packning på skolan, inför vår flytt och inför mitt avslut på skolan. Planera framtiden som kommunalråd och titta igenom vad jag kan ta med mig till nya arbetsplatsen i Stadshuset. Samtidigt som julen är här snart......

Ser på nyheterna, läser tidningarna och tänker....det här ska jag skriva om! Sedan när jag sitter här så snurrar alla tankar - var börjar jag och vad ska jag skippa?

Idag skippar jag julmarknaden i Cupolen ;( och promenaden är inställd, men inte av mig, så nu kanske söndagen går ihop.

Närmast timmarna ska läggas på Fp-expen - vi behöver röja upp efter valet, sedan en vända till Skäggetorp ,med lite papper till en kär person och passar nog då på att handla till julfesten FP ska ha på onsdag kväll...

Läsning av handlingar som ännu inte hunnits med och lite planering av veckan - mat mm, jo det går nog ihop sig!

Men bloggandet av intressanta ämnen - återkommer med det, om det är OK.....

Nu blir det en tidig lunch/Carina

Inga kommentarer: