torsdag 17 december 2009

Rättning i handling

Känns bra när man gör lite nytta i politiken.... genom att prata med rätt person så får jag fira en hel seger... även den andra tjänsten är nu räddad!

I dag hade jag en spännande bussresa. Jag är glad för att vi har så trevliga busschaufförer!

Den första varnade oss för att det var halt på golvet inne i bussen (den hade städats på natten och sedan ställts ut... och med minusgrader ute så fryser det på inne i bussen... lite dumt!)
Den andre kunde berätta att det varit problem med trafiken/snövädret och bad oss om ursäkt för att hon körde saktare än vanligt.... och jag är tacksam, för då kom jag helsskinnad till min arbetsplats.

Jag beundrar de som har jobb som gör att de idag måste vistas ute. Och jag skickar en tanke till yngsta dottern som är på Gotland, där är det klass 2-varning!

Kram till er alla i snövädret/Carina

Inga kommentarer: