tisdag 15 december 2009

Snart julledigt

Idag har jag min röda tröja med julbroschen på mig. Sista veckan innan juluppehållet, både som lärare och fritidspolitiker.

På eftermiddagen har jag kommunstyrelsen och i morgon Mål- och Utvärderingsutskottet på förmiddagen och på eftermiddagen Barn- och Ungdomsnämnden.

På kvällen ska jag äta julbord på min skola, och de sista lektionerna är på torsdag och fredag förmiddag.

Skolan har julavslutning på fredag eftermiddag med en gemensam stund i Vreta klosters kyrka, med sång av elever och personal. Sedan har varje enhet egna avslutningar, jag ska försöka hinna med både kyrkan och vara med på Djurklassernas egen avslutning. Måste ju höra mina kollegor som ska sjunga för våra elever!

Men jag har ett julbord först på fredag lunch, och det är på Verdandi - mycket gott!

Idag firar jag en halv seger! En tjänst är räddad i Skäggetorp men den andra hänger fortfarande i luften. Får fundera över nästa steg!

Jag som vill ha din röst 2010/Carina

Inga kommentarer: