torsdag 18 februari 2010

Länkar till bra folkpartibloggar

Ett sätt att lära sig mer om politik är att läsa bloggar.

Jag kommer här att lägga in bloggar som jag tycker är läsvärda, och det är Folkpartiet!

Först ut är de som finns i bloggvärlden och från Linköping.

Linnéa, kandiderar till kommun och riksdag
Karin, kandiderar till riksdag och kommun
Reza, som kandiderar till landsting
Rebecka, som kandiderar till kommun och riksdag


Per, skriver här om transpersoner och länkar i sin tur vidare till Amanda.

Andra ute i bloggvärlden är Seved, som jag ofta länkar till för han skriver bra saker och dessutom har han kunskaper om bloggandet!

Jag har genom mitt eget bloggande lärt känna Christer, Rasmus och Mark... men har är ju gift med Birgitta Olsson, som är dotter till Bengt.. som är gruppledare i Linköping... så honom kände jag till!

Ytterligare.. för listan är lång! är Malin, Madeleine, Anna och Niklas.

Välkommen in i blogg/politikvärlden... har fullt upp att hinna med ibland!

Till dig som läser min blogg, ett stort tack/Carina

Inga kommentarer: