torsdag 4 mars 2010

VÄNSTER har nu bestämt hur de rödgröna ska ha det när det gäller RUT/ROT

Eller rättare sagt Ohly.... för hur är det med alla de andra?

Frågan finns nu i alla medier.... bara veckotidningarna kvar!
Bra med reportage som visar vilka personer som nu fått jobb och bra när media visar vilka som använder RUT.. för ROT behövs väl inte redovisas i median.. för den är vi ju så vana vid!

Vi ska renovera badrummet och då är det utifrån två aspekter.

1. Stort behov... och vi kan använda ROT... ingen protest....?
2. Jag hjälper KoopS (arbetskooperativet i Skäggetorp) för då får de ett uppdrag.

De har redan renoverat två badrum och på måndag kommer Sven-Erik och kollar upp vad som behöver göras.

RUT kommer nog inte in just nu, men man vet ju inte hur det blir i framtiden!

Finns många som skriver intressanta inlägg på sina bloggar. Går ni in och läser dem?

Ska nu länka till några av dem som jag själv följer och denna gång blir det inte bara folkpartiser. Då drar vi igång!

1. Linnéa Darell som skriver om att de rödgröna vill avskaffa både RUT och ROT.
2. Gösta Gustavsson försöker reda ut skillnaden mellan RUT och ROT, precis som jag har försökt att göra i mina tidigare inlägg.
3. Muharrem Demirok har också sett vilken effekt personen Ohly har på de andra.....

Dessa politiker är allianskamrater till mig i Linköping.

4. De folkpartister som jag följer och som jag annars brukar länka till via liberalabloggar
Agneta, Rosie, Anna, Mark, Rasmus, Fredrik, Roger, Olov och Helene

Jag som snart kommer att använda mig av ROT och som förhoppningsvis kan använda RUT den dag jag vill/Carina

Nya kontakter: Jesper, Tobias

Inga kommentarer: