torsdag 16 september 2010

Brevlådor, brevlådor.....och stugan däremellan

Bråda tider nu och jättekul!

Märks vid valstugan att det nu är skolval - det har lugnat ner sig lite nu när det gäller insamling av material och av frågor till oss politiker.

Annars är det brevlådor som gäller nu och det känns i benen. Ska nu snart ut på ytterligare en vända, får hoppas at vädret inte blir sämre.

Däremellan försöker jag få in lite matro med min man. I går åt vi lunch nere på stan och idag tänkte vi ta bilen en bit utanför - måste ju hålla andra näringar i gång och inte bara korvgubben som står precis bredvid valstugorna.

Han kommer sakna oss nästa vecka!

Nästa vecka börjar jag jobba igen, efter två veckors tjänstledighet.

Ska bli kul att få lite normala arbetstider igen, men också spännande att följa rösträkningen - hoppas jag får några kryss......man vet ju aldrig hur det blir med framtiden!

Du har väl kryssat mig?/Carina

Inga kommentarer: