torsdag 2 september 2010

Jag kandiderar till kommunen 2010

Vill idag göra lite reklam för mig och mina kollegor.

Jag vill fortsätta arbeta med skolfrågor, stadsdelsutveckling, demokratifrågor och integration.
Har genom bloggen och insändare visat att det är dessa frågor som jag brinner för. Vill du läsa vad jag har skrivit, förutom här på bloggen så finns jag även på folkpartiets hemsida.

Andra folkpartister i Linköping som jag vill lyfta fram:
Karin Granbom Ellison som är första namnet på riksdagslistan.
Reza Zarenoe som är första namnet på landstingslistan.
Linnéa Darell som är första namnet på kommunlistan.

I går fick jag och Daniel Ny möjlighet till att svara på frågor från allmänheten via kommunens hemsida - jag har chattat för första gången!

De kommande två veckorna kommer jag vara helt tjänstledigt från mitt jobb, så då blir det politik till 150%/Carina

Inga kommentarer: