söndag 23 oktober 2011

Hösten är här




Roligt att se förändringar, när jag jämför foton från våren och foton från hösten. Det som märks mest är nu gången framför stugan, tack KoopTjänst för det arbetet!


Har i dag varit ute i stugan och tittat till den. Förstår inte varför ogräset växer fortfarande...och gräset är också högt!

Nu var jag duktig med ogräset iallfall och mina tagetes har nu, efter ett halvår i kruka, dött! Men så är livet....det är bara att se fram emot ett nytt år med allt var det innebär med blommor, buskar och allt som jag vill göra.....

Det har varit skönt, och det är fortfarande skönt, att ha stugan att åka till. Nu i september har mina dagar varit fulla av resor och familjen har sedan fått den fritid jag har. Så det var ett efterlängtat besök till min lilla (45 kvm) kolonistuga.

Det som sker just nu är att vissa yttre fönster måste ses över, vissa skador. Känns bra att det finns företag som tar lite mindre arbete också...som seniorföretaget.

Önskar en en skön höst/Carina

Inga kommentarer: