söndag 21 oktober 2012

Grattis till Silver Team Hoffsten

I fredags hade jag förmånen att på kommunens vägnar bjuda Team Hoffsten på en middag, på deras hotell i Kista.
De foto som ni nu får se är både från fredagskvällen (obs vin och öl ingick inte i detta paketpris), frukosten (med 24 Corren) och från TV 4 studio.

Om ni också vill läsa mer om helgen så finns det en blogg på 24 Corren med Rita Furbring och Per Thelaus. Corren har också skrivit en hel del, varav de artiklar som var i fredags (kan tyvärr inte länka de andra som fanns med).
Blev mycket populärt när jag tog med dem upp till kören för de gick runt bland alla körmedlemmar under fredagsmiddagen.

I studion så satt jag med Team Hoffstens supporter, allra längst upp, så ni får ha överseende med mina bilder!

























Sista bilden är när Puttes kör fick reda på att det vad de som vann.
Bilderna på när Team Hoffsten sjöng är så dåliga så de vill jag inte lägga ut. Tänk er att jag STOD högst upp på en provisorisk publikläktare som skakade när kören sjöng...lite darriga bilder då. Det var enormt tryck i studion och det hoppas jag hördes......

Jag tycker också att det är kul att titta på allt annat som sker i en studio, första gången för mig, och därför är det kanske lite annorlunda bilder.

Återien ett stort grattis till Team Hoffsten från Linköpings Kommun genom kulturrådet Carina

Inga kommentarer: