måndag 16 november 2009

Mål- och Utvärderingsutskottet

Jag har idag fått in min debattartikel i Linköpings Tidning, se min hemsida, under rubriken Socialdemokraterna vill avveckla kommunens målstyrningsmodell.

Nu hade jag hoppats att detta var en artikel som även skulle ha kommit in i Corren, men där fick jag tji.....trots att jag ställde (S) mot väggen....
Lars Åbom tyckte att det var mer intressant att skriva om KS när SCB:s medborgarundersökning redovisades, men det han missade att det var MoU som hade skickat ut den och även arbetat med de lokala frågorna.... får se om de nappar nu!

MoU är kommunsyrelsens Mål- Och Utvärderingsutskott och vad vi gör kan ni se i artikeln ovan.

Vi är stolta över vårt jobb och med tanke på det arbete som vi har lagt ner och lägger ned så hade jag hoppats på att Corren skulle vara intresserade av också....

Men jag fortsätter och och kommer att ta kontakt med Lars Åbom och jag vill även ge Kenneth Uvegård ett stort tack för att han så snabbt fick in med debattartikel.

Jag som tycker att kommunens målarbetet är viktigt/Carina

Inga kommentarer: