torsdag 10 december 2009

Landsbygden

Mitt fjärde ben i min valplattform är ett resultat av drygt 20 år på Naturbruksgymnasiet, nämligen landsbygdsfrågor.

Jag har tidigare skrivit om gårdsförsäljning av vin och om säkert bondförnuft.

Jag har även skrivit ledare till Linköpings Tidning om validering av karaktärslärare.

Under jullovet kommer jag att läsa igenom det material som jag har hittat på folkpartiets hemsida om jordbruk och landsbygdsfrågor.

Det finns nog en hel del att driva politiskt för Fp är inte det parti som ex. jordbrukare väljer i första hand. Så jag sticker nu ut hakan och ger mig i kast med mina allianskollegor på skolan, som främst är från C och M.

Vill du ha både landsbygdsfrågor i kombination med skolfrågor, familjepolitik med inriktning mot demokrati så rösta på mig/Carina

Inga kommentarer: