söndag 21 mars 2010

Ask har yttrat sig!

Har tagit lite ledigt från bloggen (gårdagen blev helt datafri...förutom mail) men ser att det skrivs om uttalande som vår justitieminister har gjort.
Många kollegor som skrivit om detta. Och när jag nu var inställd på att skriva om stadsdelsuveckling och Prästtomta, se kommande två inlägg, så "knycker" jag text från andra bloggar!

Tiden ska räcka till så mycket idag....måste ju hinna med min promenad med grannen 14.00 och det ska även bli en liten stund vid videon med min man.
Annars kommer dagen att ägnas åt politik i olika former (läsning av handlingar, artiklar och facebook, där jag har startat en grupp för oss som är folkpartister OCH som bloggar).

Läs gärna dessa bloggar om Ask och sedan även mina två kommande inlägg/Carina

Det var Linnéas rubrik som uppmärksammade mig på att det är något på gång inom bloggosfären.
Men även Erik S, Hanna L, Johan P, Per, Tobias, Mikael, Niclas, Andreas, Runo, Sebastian

Inga kommentarer: