fredag 16 juli 2010

Littorin

Hade inte tänkt skriva något....brukar inte ägna mig åt andras olyckor...men nu kan jag inte låta bli!

Stämmer det som står i Expressen och som sagts på nyheter - så gör det ju detsamma vad man säger!

Media har alltid rätt..............hur galet det än är och hur mycket elände man än ställer till med......eller?

Varför ska Littorin vara tvungen att dementera något som han inte ens vet vad det handlar om?
Ska jag som fritidspolitiker också svara på frågor som media vill ställer och som inte har någon verklighetsankytning alls?

Vilken politiker kan skydda sig mot detta och är det denna värld som allmänheten vill ha?
Eller kan någon arg kille hitta på en massa saker om mig - och så blir jag uthängd????

Det är många som bloggar - och ja, jag länkar! Nu kommer de här:

Erik Svansbo, Rasmus Jonlund, Monica Lundin, Ann-Cathrin Larsson och Kent Persson

Hittat ytterligare en blogg, mycket läsvärd!

Inga kommentarer: