torsdag 26 augusti 2010

Valtider och jobbskatteavdrag

Känner att jag glömt bort er lite....men jag finns kvar!

Har inte bara den senaste tekniken inom mobil/dator så det blir vanligt skrivande på en helt vanlig dator när jag nu får tid.

Har under denna vecka haft radiodebatt, kommer att använda lite av det materialet på lördag, så ni får vänta lite till! Men min text kommer sedan efter det (handlar om stadsdelsutveckling).

På lördag är det dags för torgmöte igen och jag kommer att utnyttja mina minuter, precis som i lördags.

Förebereder också nästa veckas kommunfullmäktige när jag ska redovisa vår rapport från Mål- och Utvärderingsutskottet - jättekul!
Ska bli intressant att höra motsatta sidan - som inte vill ha någon utvärdering av kommunens mål.

Annars blir det mixat mellan skola (nya klasser) och valstugan. I går blev jag filmad i valstugan...får se om jag vågar lägga ut det här .....återkommer...kanske

Lönedags - tack! Jag har nu äntligen kunnat renovera badrummet - använt mig av ROT-avdraget och de extra pengar som jag fått från jobbskatteavdraget....vilket i sin tur ledde till arbetstillfälle för dem som jobbade idogt med att helt röja och bygga upp ett nytt och fräscht badrum.

Tack Alliansen/Carina

Inga kommentarer: