lördag 6 november 2010

Minisemester i Västervik

Man behöver ju inte åka så långt - finns så mycket i Sverige och se. Tyvärr var inte allt öppet som vi ville besöka - en nackdel med att turista på fel årstid. Men naturen finns alltid kvar och det är roligt att vara ute och köra och se sig omkring!

Är lite lat just nu med bloggen - känner mig lite splittrad. Men jag ser fram mot första KF den 30 november - med nya folkpartister (+ vi som varit med tidigare).

Men Bengt slutar!
Vår "folkpartipappa" slutar nu som gruppledare och till jul även som kommunalråd. Men jag förstår honom - måste finnas tid för annat också, speciellt nu när han har blivit morfar. Håller nu tummarna att han inte lämna sta´n - kan tänka mig att Stockholm drar en del!

Jag och min man firar i år 30 år (egentligen den 1/12 men det var nu jag var ledig). Tycker det känns bra att ta vara på tillfällen att få göra något speciellt. Särskilt denna månad - mörk och dyster!
Men snart är det jul och då ska alla mina tomtar komma upp från sina kartonger ----- ja, jag köpte två stycken i Västervik (presentbutiker håller alltid öppet!)

/Carina

Inga kommentarer: