lördag 3 juli 2010

Vi som bloggar

Vi är nog lite fanatiska ibland...eller?

Nu har jag semester, men inte kan jag låta min vän bloggen vara...för det har den blivit.

Lustigt, för ett år sedan när jag startade den, så var det mer för att jag som politiker skulle kunna nå ut till er väljare. Och så är det fortfarande!

Men den har blivit mycket mer! En vän som jag använder för att få kontakt med andra bloggar, en vän som får ta del av mina enkla texter och en vän som gärna "läser" mina vänner.

Får jag presentera dem:
Först min kära Linnéa, som är den person som jag tar kontakt med när vissa saker blir svåra att förstå, inom politiken. Med sin erfarenhet är hon en rik kunskapskälla, och dessutom är hon duktg!

Jag har några personer som jag gärna länkar till, via Liberalabloggar, och det är Amanda, Per, Rasmus, Christer och Mark

Finns fler som bloggar - så se min blogglista som finns på vänster sida - det är bara att välja och vraka!

På Facebook får jag också många tips om aktiviterer som är på gång, som nu till Almedalsveckan. Så nu ska jag kolla min almanacka och tidningen NU, så det inte blir kollisoner.


Syns snart/Carina

Inga kommentarer: